Not in a good mood...

Är inte på någe bra humör idag... Haft någon allergisk reaktion
(woaw, ovanligt -.-) Så jag har varit svullen i hela fejjan och haft skitont i huvudet. Ögonen har sett ut som två stora uppblåsta ballonger, mmmm sexii...
Så jag var hemma idag, gick och lade mig vid 06.00 efter att ha konstaterat att jag inte var ämnad för att gå utanför dörren idag. Vaknade 18.15 och gick upp... Extreme! Så jag har inte gjort mkt idag, haha! Lagat mat, glott på tv, diskat och pratat med H och mami. Kikade en sväng på panelen som pratar och lyssnar igenom bidragen till ESC, för idag var Norge med. Den fick inga bra omdömen dock, men jag gillar den verkligen! :D Jag kommer iaf rösta på den om den går vidare!


Likey ^^

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Just nu så jobbar jag inte så jag är ledig för det mesta hela tiden, hehe.

Men killen har semester från vecka 27 - 31 :}



Vad roligt och resa iväg, vart ska du åka?

Vart praktiserar du nånstans? :}

Kram

2012-05-08 @ 03:00:23
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0