To dare

Senare delen av dagen har jag sett till att hålla mig upptagen så att jag inte skulle tänka så mycket. Det var ju bra på ett sätt, nu skiner halva lägenheten. Det är ju alltid trevligt, tar resten imon... Man får väl försöka att sova en sväng iallefall. Ska ju ha Entreprenörskap imon, inte direkt mitt favoritämne (matte/räkning) men det funkar iaf.

Fick förresten reda på betyget på kursen PAM idag, ni vet den skitkursen jag gick. Jag var ganska säker på att jag bara skulle få G, men jag hade FASEN VG :D :'D xD Så hittills är det bara en av kurserna som jag har G i, resten har jag VG i :) Men jag väntar fortfarande på att få betyg i: Medicinsk Engelska, Latin, Entreprenörskap, Examensarbete, LIA 3, Hälso och sjukvårdsadministration samt Metodik. Spännande! :D


Beauty

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0