Roundabouts

Idag är det söndag morgon, återigen får man känslan av vår, men jag låter mig inte luras en gång till alltså! HAH! Nyss varit ute på morgonpromenad med vovven : ) Han är en sådan glädjespridare min lilla korv ^^ Nu har han hittat sitt bildäck som han söp bort i förra veckan och är i full gång ;P

H sover fortfarande ;) Ofta att det är jag som vaknar först, det händer typ aldrig :P Det är ju han som är morgonmannen här hemma, han och hunden ;) 

Vad händer idag då? Inte så mycket tror jag. Stackars H fick ju en fraktur på den övre falangen på lillfingret, så han har inte velat göra så mycket för det är ganska smärtsamt och det förstår jag verkligen! Funderar på om jag skulle ställa mig och diska samt sätta dagens mat i "marinad". Ska ha ölbrässerat griskött med ris idag denna söndag : ) Världens goaste sås! Men först får jag väl gräva fram något till frukost, pannkakor kanske? :D Ja det ska jag fasen steka!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0