ReMix

Hejsan hoppsan.

Idag hade vi engelskatenta, den sista. Jag läste igenom och gjorde glosorna en gång åt varje håll och skummade igenom lässtyckena och tittade på prefixen och suffixen en gång. Haha! Så nu får vi se hur det går ;P Det kändes ok iaf :)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Pratade med A om att resa till Geneve någon gång framöver, lät som ett trevligt löfte tycker jag :D Hon har ju varit där innan och det hade varit skitskoj med någon som kan stan, har ju aldrig varit i Schweiz så... Jaja!
Städade lite idag med, har typ fått städdille. Så jag bäddade rent, bytte alla gardiner och diskade upp det lilla som låg och dammsög hela lägenheten. Imorgon ska jag skura badrummet igen, tvätta golven och sedan tar jag helg typ :P Har ju inga fler riktiga lektioner denna veckan. Ska däremot in med A och göra klart opponentskapet, entreprenörskapen del 1 och 2 samt öva en sista gång på våran redovisning. Sedan är vi helt färdiga med alla uppgifter som har med skolan att göra. Då är det bara praktiken kvar. Skum känsla egentligen! Eller ja, jag kanske skulle få en exta uppgift på Metodiken. Men det är ju lätt ordnat förhoppningsvis :)

Imorgon ska jag fan spela Dead Rising hela kvällen och gotta mig :P
Lät som ett trevligt löfte!

Nu är det iaf dags för sängen!



Lever du än min vackra gamle vän? <3

Kommentarer
Postat av: p i n k n a t i o n . s e

Sv; Tack :**

2012-03-22 @ 07:18:45
URL: http://pinknation.se

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0