Night update

Hej!
Jag har precis stekt pandekager ;D Tog 2 till kvällsmat, med hallonsylt ^^ Resten är frukost och lunch imon ^^ Mina pamcakes är så goda så, blandar i något så kontroversiellt som mandelessens :P Supergott enligt mig! Har färska jordgubbar i kylen som jag ska ha på imon : )

Btw! Den varma räksalladen jag gjorde förut blev SUPERGOD :D Den blev en ny favvis, bye tonfisk! Nästa gång ska jag testa med pasta istället för ris. Har inte hunnit sitta en minut med latinet än, lite ångest på det. Men promenaden tog längre tid än jag tänkte och likaså disken. Sedan ringde H och pratade en timme med ^^ Men nu är det dags att borsta tänderna och ta med latinpärmen och somna med dessa glosor ;P


Mina spökisar :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0