Mr fishy

Har agerat chaufför idag ;) Slutade med att jag kärade ner mig i en jacka, 1500 spänn sisådär... Inget som delges denna månadens budget iom att bilen ska ut och ställas på. Meen snygg som satan var den iaf ;) Nu ska det strax förtäras en liten bit fiskgratäng med ett stort glas vatten. Efter det ca 50-70 minuters promenad innan det börjar bli sängdags. Tänke upp tidigt imon och köra, så jag får såndär go energi och känsla i kroppen lagom till tentan. Det blir nog bra :)

Jag har funderat en massa idag, funderat på om jag inte bara ska lämna Sverige och ta med mig mitt pick och pack och flytta. Gudarna vet att jag är less på det mesta här nu, rena rama u-landsstatusen snart sagt... Min mamma kom hit 1959 och då upplevde hon att det fanns en framtidstro, hopp och en glädje. Vad har vi idag? Depressioner, hög arbetslöshet, skulder och lån för att kunna leva i en låtsasvärld. Nej fy satan... Jag äger allt i mitt hem, det har jag köpt för mina egna pengar. Inga avbetalningar inget. Härligt!

Näru, det blir gott med en promenad sedan!


En av de vackraste platser på jorden <3


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0