Karma police

Seriöst!
När jag var ute igår så träffade jag på en gammal väninnas pojkvän. Han var utan henne (tur!) Men nu till saken, han hälsade så glatt och trevligt. Precis som när vi umgicks förr allihopa. Men jag har sett honom andra gånger med henne och då tittar han bort/hälsar inte för att hålla husfriden liksom... Snacka om att ha k*ken i järngrepp: "Du skulle bara våga hälsa på henne!"

Sådant stör jag mig fruktansvärt på, hur kan man kalla sig en bra flickvän och försätta sin pojkvän i den sitsen? USH! Jag skiter väl i vem H hälsar på, jag äger ju inte honom (!!!) Han är iaf en vettig man och skulle aldrig tolerera att någon satte sådana krav ens. De som vet hur H är vet är att han lätt tänder på alla cylindrar och då är det kört ;) Jag menar inte att jag är en perfekt flickvän, men vissa grejer är ju för tusan så himla BASIC!


Men en dag får ni tillbaka ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0