Epidermis

Jag har plockat och grejat hela dagen, insett hur mycket grejer jag har... Ja jävlar, nu får jag fan snart satsa alltså...

Jag har gluttat på 2 ganska schyssta filmer under tiden: Prince Charming och For Love or Money. I For Love or Money spelar en av mina favvisar Michael J Fox. Han är en otroligt fin man och jag lider med honom och hans familj... Behöva se sin man och pappa som bara är 51 år lida av något så hemskt som Parkinson, att få det när man är så ung :'( Tänk den dag när vi kan finna en bot till dessa hemska sjukdomar som förstör och tar bort de vi älskar... Ska man stötta något så är det forskningen av sjukdomar, så vi kan finna botemedel till t.ex. Parkinson!


Mr babyface <3


Michael med sin vackra fru och snygga Ryan Reynolds ^^



Bild på Michael från förra året <3

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Ja men precis, det är ju lite roligt med underhållning också :)



Hoppas du har haft en toppenhelg hittills och får en fortatt trevlig helg :)

Kram kram

2012-03-18 @ 00:07:20
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Melissa - I'm not what you expected

han är riktigt bra ju, och jordnära.

fel personer drabbas alltid av de värsta känns de som.

2012-03-18 @ 13:36:50
URL: http://lavali.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0