Big Fish

Idag har jag haft min sötkaka Missy på besök. Det var inte igår, så det var wunderbart ^^ Det började med en runda på Kicks, H&M och Junk innan vi åkte hem till mig. (Jag fick btw ÄNTLIGEN tag på Isadoras bronzingpowder i min färg, den är typ alltid slut ungefär dirr den släpps!!)

Vart var vi?
Jo!
Jag nördade bort lite väl länge med Dead Rising, men jag ville visa Missy charmen med detta spel. Hon är ett Zombiefan precis som jag, även om hon kanske är mer för Resident Evil :)

Så matlagning = min goda fiskgratäng, som alltid blir rinnig... Men smaken är iaf fin ;D Till detta en av mina favvisar: Brothers Grimm följt av Missys filmval: Big Fish. Jag säger bara såhär! Herre vilken JÄVLA bra film! Jag grina som en unge! Det var nästan som att se filmen om min pappas liv. Jag kanske borde skriva den där boken om honom? ;) Jaja, i vilket fall så åkte den in på must have listan!

Nu är Missy på väg hemåt och jag ska sova, det med ett leende på läpparna! För vi avslutade med det vi är bäst på: Se på och drömma om våra oldies. Så Bogie, jag vill att du kommer förbi och hälsar inatt ;)


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0