Training

Idag har jag varit och kört en timme på gymmet Gött! Körde kondition och styrka. Börjar kännas bra detta. Fått ganska fin färg också efter x-antal minutrar i solariet med så det känns riktigt bra! =)

Efter gymmet åkte jag ut för att handla, var sugen på mirakelnudlar, kött, grönsaker och fetaost. Men Gymgrossisten hade preeecis stängt, så det får jag väl ta en annan dag dåråå ;)

Har precis ätit stekt kalvfilé med stekta champinjoner och en flaska kokosvatten. Gött som faen! :D Ska se hur kvällen ser ut, ska till ett helt nytt ställe imorgon så jag får se vart jag ska ta vägen ;)

Nu slappa lite med Dead Rising, ett av världens bästa spel!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0