Sourz

Ughh sura pojkvänner alltså... Idag var jag på riktigt dåligt humör, men tyglade det ganska bra.
Men så ringer han och säger att han har något roligt att berätta, något som jag kommer bli jätteglad av. Jo hans brorsas nya flickvän ska sälja sin bil och kom på att det var bättre att sälja fälgarna löst och de hade H's brorsa ordnat för "bara" 8500...

Ja men hallå?

Vad är det för märke på däcken? Hur många mil har fälgarna gått? Märken och repor etc. Jag menar du kan få likadana spritt nya fälgar för 7500 drygt men med valmöjligheten att välja några riktigt bra däck själv så att man inte får några Linglong liksom (!!!) Nej då blir H sne som fan. Öhh, killar... Sedan när jag kollar annonsen som ligger ute på fälgarna/bilen så vill hon ha 6000 för däck och fälg. Vem fan ska stoppa på sig de andra 2500 extra kan man ju undra? "Du får dem ju gratis av mig säger han då så vad spelar det mig för roll vad det kostar..." Bara för att vi har gott om pengar så behöver man ju inte tappa rim och reson...



aaah <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0