Phonecall

Hell yeah!

Ringde lönekontoret idag och frågade angående semester. Min chef påstår att jag inte får någon semester iår, men lönekontoret sade annat. 21 dagars betald semester (!!!) :D Så jag ska ge mig av mot jobbet en stund tidigare och åka in till chefen och skriva på papper och ta upp detta med semestern och se vad hon har att säga om det hela. Ska även in till min tidsbokare och prata, så jag ska alldeles strax koka mig lite mat såhär innan jobbet. Knorrar lite i magen :P

Ha nu en fin dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv. Idag har det varit en ganska lugn dag. Vi var hemma hos mamma och hennes karl och städade bilen och sen bjöds det på lite mat där också :)

Nu är vi hemma och slappar bara framför tvn.

Har du hittat på nåt roligt idag? :)

Kram

2012-06-07 @ 21:32:02
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0