No work

Idag blev det inget jobb, men då passade jag på att installera lite godis på min MacBook ^^
Ska uppdatera den också tror jag, kostade inte många hundra extra. Blir inte mätt av att se på den, så himla snygg är den! Ska köpa ett skin till den för att pimpa den också ;) Vad det blir får ni kanske se senare!
Men nu har jag suttit och grejsat alldeles för länge, så nu ska jag börja städa här hemma med underbara Dean Martin i bakgrunden, det tack vare min underbara missy!
Ha nu en fin dag allesammans, det ska jag ha! =)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

åh va gullig bild!

2012-06-14 @ 22:25:10
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0