Maybe I'm a different breed...

Phew ^^
Idag har jag fört över all musik från den gamla datan som var ngt att ha. Lite pyssel, hade min fina man i örat ;) Idag har vi pratat 5 timmar i sträck i telefon :P Tur att han har bra abonnemang så att det går att ringa billigt till Sverige! På tal om småkakor... Blodtrycket är fortfarande skrämmande högt, är det inte bättre inom några veckor så får jag söka vård och medicineras :/ Är det därför jag mått så pissigt i det sista tro? Att man inte köpte en mätare tidigare känner man ju då, har ju ändå släkten smäckfull med hjärt- och kärlsjukdomar...
Så jag fick panik och slängde massa "onyttig" mat och åkte ut och köpte in bättre mat, glömde dock gröna bönor, ruccola och jordnötsolja... Men vi får väl ta det när H kommer hem ^^ Har jag och H varit synkade på alla vis innan, så har det nu blivit ÄNNU mer av den varan. Han är nog kanske min tvillingsjäl i livets rundgång?
Känner mig bara surrig just nu, kan ju utläsas på surret ovan :P
Tror jag ska ta och vätska upp mig och ge mig iväg på en powerwalk/joggingtur och sedan blir det SPA och film resten av kvällen. Ska bli gott :)
image description
Busshaii!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0