In the phone

Ciao!
Sitter i telefonen med min man ^^ Vaknade sent idag, så jag fick mig en god sovmorgon. Sitter och funderar på vad jag ska käka, sugen på en ceasarsallad, men jag hinner inte steka kycklingen i ugnen på den korta tid som är innan jobbet :/ Attans! Får bli imorgon efter jobbet! Jaa, vad ska det bli då. Åhw, trååk!
Efter min städdag är det så mycket finare här hemma, lite småplock kvar bara innan jag är helt nöjd. Som en kasse med papper som jag måste gå igenom -.- Det är allt en ganska mysig liten lägenhet jag har, förutom sommargästerna i mitt kök dåråå ;)


Åh vad jag längtar upp till Norge, tänker på det var och varannan stund </3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0