Good workout!

Phew!
 
Idag har jag bannemej kört på! Först en halvtimme på gymmet i förmiddags och en timme till på kvällen plus en promenad på cirka 45 minuter. Kroppen känns mör och go :) Precis så vill jag ha det! Jag har haft fel vanor och skapat den hyddan jag har nu och nu är det blod, svett och tårar för att bli av med skiten... Men jag gör inte som många, tar den enkla vägen och gör en gastric bypass... Jag var kandidat för det när jag vägde som mest... Men nu har jag tappat 6 kilo på bara 2 veckor (!!!) och ett antal centimeter runt om på kroppen. Härligt, men jag vet att det kommer gå perioder då man knappt minskar någonting, svackor. Men det är bara att köra på =)
 
Nu ska vi avsluta kvällen med varsinn frukt och Dexter <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0