Sick'n'tired...

Jag har totalt tappat livsgnistan alltså... Jag har haft konstant huvudvärk i snart sagt en vecka, känner mig omotiverad och orkeslös. Jag är less på det mesta. Så ikväll lyxade jag. Var uppe hos mamma och vägde mig idag, har gått ner nästan 10 kilo nu. Det blev som sagt lyx: Grova thekakor med skinka och skagenröra. Efter det köpte jag 2 små burkar med någon ny Häagen-Dazs. Tänk er detta med världens bästa serie Dexter <3 Men det var endast en kortsiktig glädje (som det mesta just nu) men utan dessa stunder så hade ju totalt allt varit svart...
 
Ska se ett avsnitt till av Dexter, diska och plocka lite innan jag lägger mig. Fick ett inte så trevlig pass imorgon som jag fasar för. Likaså som lördagkvällen -.-
Ge mig styrka någon?!
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0