Rain, rain and a lithe more rain...

Yehaaw vilket väder det varit idag -.- Jag fick heller inte sova ut tills jag var utvilad, för jag blev inringd på ännu en natt. Är ganska trött i kroppen och huvudet kan jag säga. Men idag är det ett vak, så det är ju inte riktigt samma sak. Dessutom är det alltid bra med mer timmar på tidbanken! Har nu bara drygt 16 timmar kvar innan jag har uppfyllt månadens kvot, och med tanke på att månaden knappt börjat så är det väldigt bra. Det betyder att det jag gick minus förra månaden i princip kommer att försvinna! Gillas! =D
 
Så nu har jag varit på köpcentrat och köpt lite dricka och sådant som jag kan ha med mig när jag sitter vak inatt, det och en macworld tidning som jag ska studera om tillfälle ges. Var även ute och provade tjocksulade Converse då de på Coop sist inte hade kvar ngt annant än typ size 42-45 ;-/ Tur var väl det, för att det skiljde en hel storlek mellan tjocksulade och slimmodellen som jag redan har... 
 
Idag blir det heller ingen träning, tror fan jag river av mig håret snart :S Så nu tar jag med träningskläderna och så tränar jag på morgonen när jag slutat! SÅDESÅ, försök att stoppa mig då ;) 
 
Nu ska jag lägga mig någon timma och och sova innan jag går på, hörs kanske senare ^^
 
Livräddaren inatt inköpt ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0