Oh-hoy!

Nu är jag vaken, skulle egentligen velat sova en stund till men jag vaknade till och -DING- så var jag klarvaken ;) Så nu gör jag kycklingfilé i ugn med couscousmix ^^, SItter och kikar på lägenheter och hittade den PERFEKTA lyan. Helt topprenoverad enda nackdelen är att badrummet var pyttelitet... Men ska man ha en lägenhet med ALLA fördelar så stannar det ju inte på några 1,4 miljoner inte... Jaja, vi får se vad det blir! 
 
Idag blir det ledig från gymmet också, imorgon kör vi på igen =) Konditionspass tänkte jag mig!
Det är ju sista natten imorgon till måndag. Sedan ska jag vara ledig på måndagen för att försöka ställa rätt på dygnet igen. Kommer ju må som jag förtjänar ;) 
Kommer inte att uppdatera mer idag och säkerligen sent imorgon, så ni får ha det så gott allesammans!
 
BussÅkram!
 

Kommentarer
Postat av: Bambilicious

Letar ni i VBG?

Svar: Inte bara, vi kikar även på centrala Trollhättan :) Nästan mest sugen på THN ;)
M a r i a h

2012-07-24 @ 10:48:53

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0