I'm so F*CKING pissed off right now...

En sak ska jag be att få säga: Posten i Sverige är det SÄMSTA och OTREVLIGASTE jag varit med om. Som ni alla kanske vet så väntar jag hem min stackars kamera, smart som jag är så skrev jag en nuffra fel på postnumret när jag beställde och vilket SATANS problem det har varit. Jag fick ju ringa företaget jag beställde av så de fick faxa in en ändring på försändelsen och det var ju så. Men så sjabblar ju GIVETVIS posten till det och tar alldeles för god tid på sig... Så då kommer det ju fram att försändelsen är fel och att den fördröjs, fine... Men vad händer då?! Trots att posten denna gång hade RÄTT adress, så skickar de paketet från Strömstad (där det hamnade först) till Göteborg där det processeras 2 gånger och skickas TILLBAKA till Strömstad IGEN!!! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?! När jag ringer och klagar vet ingen vad som hänt, men adressen de har är rätt och ändå ligger paketet på en ort LÅNGT borta... Jag får sedan ett sms om att nu kan jag minsann hämta ut paketet i Strömstad, HALLÅ ELLER?! Jag ringer upp Postens serviceställe i sketna Strömstad men då påstår den OTREVLIGA GUBBJÄVELN (ni skulle hört fräckheten och tonen han hade! Hade H med i samtalet...) att han minsann hade skickat paketet nyss...

Jag har ALDRIG varit med om något liknande. Jag handlar så mycket på nätet från hela världen och har aldrig varit med om en sådan "service" som Posten här i Sverige har. Det är UNDER ALL KRITIK, och hör sedan! Jag är mäkta förbannad kan jag säga.

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0