Headache

Jag träffade min väninna, hennes vovve och boyfreind igår. Blev en dryg halvtimmes pratstund, för klockan var ändå såpass. Så när de åkta gick jag in och plockade, var väl inne i typ 5 minuter så ringde telefonen. Då visste jag, det var jobb som väntade. Det var det också, en akuttur kan du komma NU helst för 10 minuter sedan O.o Jag fick kasta mig in i bilen och ge mig av. Utan mat, utan vila sedan imorse. Men då bestämde jag mig, då är jag DEFINITIVT LEDIG imorgon! (Lördag)
 
Natten gick kanon och jag jobbade med världens goaste tjej!
 
Hem och lägger mig och sover 3 timmar innan första samtalet kommer. En förstående människa sade att det är klart att du ska vara ledig idag. 5 timmar senare ringer nästa: "Kan du jobba"? Samma svar till dem, men nu får jag höra ett jätteargt "Du står ju tillgänglig" Ja, men saker händer, jag fick hoppa in på en SUPERakut tur utan så mycket som en minuts sömn sedan morgonen och jag ska jobba natt ända fram till tisdag morgon. Jag är ingen robot, jag måste få sova ibland också, tro det eller ej...
 
Idag skulle jag egentligen träffat min väninna igen, men deras hund hade blivit sjuk och de var på väg hem. Stackaren :( Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på en snabbis till köpcentrat och prova vilken storlek jag har på vanliga tjocksulade Converse. Sedan ska jag iväg och träna senare och lägga mig och hoppas att jag får somna i tid. Vill upp och träna vid 05:00 på söndag så jag hinner vila innan jag går på och jobbar natt. Sedan är det bara en natt till och sedan är jag ledig en dag. 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0