Headache

Hej hopp!
 
Idag har det inte varit någon kanondag direkt ;) Men har haft bejbi i örat större delen av min vakna tid <3
Idag orkade jag maka mig och hämta mina nya barfota Nike's, älskar färgen, men de gamla är sötare ;P Så jag kommer nog använda dessa nya mest nu ^^ Håller på att gå in dem i detta nu ;)
 
Har även shoppat lite mer mys, är verkligen en riktig shopoholic alltså... Men det är sånt man behöver för att må bättre i denna materialistiska värld ;)
 
Annars? Ska snart dricka en Celsius medan jag diskar och efter det cykla till gymmet och dra ett pass. Sedan blir det proteinshake och en film och sedan ska vi försöka sova, kommer ju gå sådär, haha!
 
Ny apsnygg Starbucks tumbler, AP-bra Scooby Doo film och Juicy Couture undies med veckodagarna :D <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0