Goodday!

Ska snart till gymmet, men sitter och drar i mig en liten god Celsius först :) Ska testa den idag för att se om träningen blir bättre. Grymt god är den i vilket fall. Funderar på att köpa ett helt flak att ha hemma :) Pratade nyss med min fina man en sväng och det ser lovande ut för en ledig kväll, så då kommer en barndomsväninna på besök. Hon bor ju långt härifrån och man ses inte särskilt ofta så det ska bli skoj som tusan! 
 
Nyssens fick jag en riktigt rubbad nyhet. En jag umgicks med förr (men inte längre p.g.a. att jag såg/hon visade sitt rätta jag och mycket lögner dök upp) har tydligen varit i farten rejält precis när hon blev ihop med sin bf. Hade jag varit den som blev drabbad av det hon gjorde hade jag POLISANMÄLT allt och det på studs. Människan är ju sjuk på riktigt... Jag får rysningar bara av att tänka på det :S Men någon gång går vi väl på varandra ;)
 
Nu ska jag till gymmet och jobba på! Synden straffar sig alltid, så jag vet att idioter får det som de förtjänar ;D
Ha det gott idag alla därute, och behandla era medmänniskor med respekt, det finns ngt som heter KARMA!
BussÅkram!
 
Muums, testa alltså :)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0