Awesome day!

Idag har det varit en så himla go dag, solsken, grabbar, grillat, shopping, biomys. Jag har verkligen njutit av denna lediga dag! För imorgon väntar jobb, inga dåliga turer heller -.- 
 
Och Batman the Dark Knight Rises då?! EPIC! Åh! Christian Bale är ju bara... Underbar! Så himla grym skådis så det är inte sant, han har verkligen visat framfötterna i sina senaste filmer. Love! Har ju redan the Dark Knight, men  när DKR kommer på film köper jag så att jag har Nolans alla Batmanfilmer! 
 
Nä, väntar på att mountain lion ska installeras på min lappis, sedan ska jag minsann sova så jag orkar med morgondagen, be för mig ;)
Haha!
 
Sweet dreams!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0