Welding


Those were the days...


Har ägnat i princip hela dagen åt att nysa och snyta mig, ja och titta på Tintin ^^
Jag älskar boxen jag fick av <3 De första 2 discarna har underhållt mig i princip hela dagen!
H sitter och lirar på PS3'an, han var så nöjd över att köpt nya banor till Battlefield 3 ;P Så jag vet vad han helst kommer spendera större delen av sin helg, haha! Tur att jag är gamer själv, en förstående sådan ^^ Och Sniff ligger i korgen ihopkrullad som en makaron och stensover ^^

Ska inte se mer på Tintin idag, så jag har mer att kika på under sjukdagarna. Istället har jag gått över att titta på bilar. Är så sugen på en till, vad det nu innebär växlar från gång till gång :P Men alltid är det Volvos iaf ;)
Kan inte bestämma mig för om det ska bli en 760 och bygga/modda om, en S90 3,0, eller en S40 2,0T classic, eller varför inte en V70R (-98-00)? Svåra val ^^ Men just nu är jag inne i en V70R period, det är ju trots allt en jäkligt cool bil, en bil som syns! Till skillnad från mitt vita skåp med sina 135 turbohästar, så har ju denna över 240... Lite mer drag i kärran hade ju inte varit fel :) Funderingarna tar vi när jag börjar jobba igen, först då blir det ju aktuellt på riktigt ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0