Multitude

Heey, nu är jag hemma och färdig med de flesta av dagens göromål ;)
Varit första skoldagen på ett tag idag, liten omställning sådär. Men det var gott att se alla goa klasskamrater igen =) Det blir en ganska mjuk start ändå, lite improviserad vecka. Men jag ser mest fram emot torsdagen, för då ska jag åka och hämta H i Norge ^^

Annars så har jag varit ute nyssens och kört i snöfallet. Så grymt fint det var att köra bakhjulsdrivet i denna pudersnö. Jag var ju helt enkelt tvungen att sladda litet, eller hur ;D Ärendet ut var att köpa hundmat till Sniff, vi ska börja trappa över från valpfoder till vuxenfoder. Så jag delade upp ett mått på hälften valpfoder och hälften vuxenfoder, detta för att det inte ska ta så hårt på magen. Men tror ni inte på fan att hunden BARA petar i sig den nya maten -.- Så vad har vi lärt oss av detta? Jo, nästa gång kör vi på 80 valp och 20 vuxen! Haha, försök nästa gång du Sniff ;)

Sedan passade jag på att köpa ett par supermysiga dunsockor på Jysk. Röd/orangerutiga, apcoola :P Nu ska jag inte frysa mer om fötterna här nere hos mig! Nurå? Jadu, tror jag ska diska och lyssna på min Queenbox :D
Sedan ska jag läsa litet böcker till examensarbetet...

Pusshej!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0