Fastlane

Jag har tänkt mycket på det som varit, speciellt efter att ha lyckats kicka igång den gamla laptopen med typ 4-6 nivå 9-10 virus. Men efter snart ett år utan en internetuppkoppling så hade viruset inte kunnat uppdatera sig och man kunde nu kika runt på bilder och öppna mappar/filmer etc. Så givetvis hittar jag så sjukt mycket gamla fina bilder, på H, på min familj, på mig och på gamla vänner.

Hade msn-loggar som låg som jag kikade igenom. Det tog mig tillbaka till 2006-09... En period som jag hade en verkligt underbar kille som vän. En vänskap jag saknar idag, en vänskap som inte hade funkat idag, en vänskap jag alltid kommer ha i mitt hjärta 4-ever! Inte för att han läser detta, men jag vill ändå sända ett <3 tack till _Chris för den tiden!

Jag ska se om min bror inte kan rädda den gamla datorn. Det måste finnas något sätt. Kan ju inte förlora 5 år av musik, bilder och dokument liksom.


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0