Survival of the fittest

Tjosan!
 
Nu har jobbat och tränat. Direkt när jag hade slutat vid en halv 9 så cyklade jag till gymmet och körde en timma kondition. Var inte så superpepp som när man tagit en Celsius, men det var ett himla gott pass!
 
De ringde förresten från gästgiveriet där vi ska övernatta medan vi är på bröllopet. Hon var supertrevlig så det känns kanon inför helgen! Men nu börjar jag baskemej bli nervös, som satan också! Haha! Har ju aldrig varit på ett bröllop så att jag vet rutiner och man ska göra et.c. Jaja, det reder väl sig antar jag :P Nu ska jag strax kasta mig i säng så att jag orkar gå upp och träna imorgon bitt. Det är ju inte så många tillfällen kvar att träna på innan resor och dylikt. Imorgon, söndag, måndag och tisdagen bara. Sedan blir det gymuppehåll och jag får ta powerwalks och promenader istället ^^ 
 
Hörs imon amigos ;)
Najtnajt!
 

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0