Loveli

Jag har haft underbara Missy hos mig. Först ögonshopping och bus på Överby och sedan filmkväll. Hon hittade så mycket snygga kläder, hon har ju blivit så liten min lilla ärta <3 Själv blev det ett par SÅ snygga träningsbrallor, blev helt KÄR! Idag kände jag verkligen att jag ville visa en av mina absoluta favvisar, så mitt uppdrag var att leta upp denne! Ingen större framgång så eftersom vi ändå skulle in på Maxi så letade jag igenom typ alla filmer som fanns, till sist fann jag 1 ex! Nervositeten var givetvis stor när jag kickade igång den... Men hon tyckte om den, såpass att hon skulle leta upp den själv :-) Jag visste att hon skulle få en liiten annan syn på Robert Pattison ^^ Vilken film tänker ni? Jo, Water for Elephants <3 Jag grinar som en holk varje gång till den filmen, så underbar! <3 Nu har jag bara Illusionisten kvar som jag veerkligen vill visa ^^ Ja plus alla animes och oldies vi ska gå igenom ;-) Vi har och göra alltså, hihi ^^ Love ya sweetums!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0