So much goodness

Just nu är det så mycket bra på G, så mycket schyssta grejer att se fram emot. Jag är världens lyckligaste tjej innerst inne även om jag har svårt att se det ibland. Snart är det min födelsedag och även om den inte är så speciell eller storartad så ska det bli mysigt. Jag ska ut med missy och ett gött gäng i början av oktober <3 Sedan planerar jag och missy även halloween och då hoppas vi på att träffa på slaskf**tan herself med kamrater ;D Sedan är det hemliga grejer som väntar i slutet på året <3<3<3 och sedan är det nytt år, en tung men rolig tid med examensarbete etc. och ännu litet längre fram blir det kanske ännu mer mys... Innan dess händer det bergis mer skoj!

Love it!
NU -> Sova!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0