More shopping!

Idag vart det litet shopping igen :P Inte så mycket idag dock ;) Det blev en skitsöt stickad/pälsig snood och så fick jag matchande vantar av söta mami <3 Sedan köpte jag en massa ansiktsmasker också. Så ikväll ska jag köra litet "hemmaspa" med inpackning och ansiktsmask och bara gotta mig! Men innan dess ska jag vila fötterna en sväng och dra på mig träningskläderna och ta en powerwalk på någon timma innan middagen och spa afton. Provade även ett par assofta Reebok walkingskor på Stadium, de vart jag jäkligt sugen på. Får tänka på saken!

Annars var jag och lämnade in bilen på rekonditionering tidigare idag, ska även ställa av den idag så att de inte drar en månad till på skatten. Hittade vinterförvaring igår med, så vi ska dit i helgen och betala och kika på det. Känns gött att ha det ordnat!

Supersöt på, finns på Gina Tricot för ynka 149 spänn! :D


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0