Macaronies

Hej, jag lever även om det är smärtsamt ;)
Jag får alltid knapra värktabletter vid denna tiden på månaden... Är helt däckad och har skitont de första dagarna, INTE ok...

Så imorse när jag egentligen skulle gått upp var det bara att inse att jag inte var upplagd för lektioner. Så jag tog mina pills och lade mig och lyssnade på regnet/halvsov. Efter ett tag började jag känna en förbättring, så då blev det en bit mat och sedan iväg till skolan på em. passet vilket är veckans höjdpunkt: medicinsk engelska och latin :D

På engelskan körde vi igenom mkt beskrivande värkrelaterade ord samt patientintervjuer och vedertagna förkortningar. Intressant, jag fick vara patient 1 och hade problem med "constipation" ;D

På latinet körde vi lagtävling, tävlingar är ju fett skoj! Och vems lag tror ni vann ;P Jo, det som jag var med i! Wohoo! Duktiga tjejer var vi alltjämt :D

Nu sitter jag hemma,väntar på min pasta och har precis sprätt upp alla mina paket som jag fick i dagens skörd. Idag kom supersnygg Reebok hoodie, adidas haremsbyxor och Tigi styling. Men kvar är linserna och litet annat bös. Väntar förväntansfullt :)


Så nu blir det mat och sedan städ, måste göra det fint till min b.day som närmar sig med stormsteg ^^
Hörs kanske sedan!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, gillar också hästar & bilar. Fast bilar är det enda man kommer nära :P



Okej, så typiskt. Kunde ju vara roligt om man hittade linser nära sig eller på någon sida som har sådana man är ute efter.

Jo, har brytningsfel. :S

2011-09-22 @ 13:04:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0