Long time no see...

Hey, jag har haft en liten paus pga att jag känt mig litet down och så. Vette tusan varför, tror jag haft/har litet ångest över att sommaren tog så snabbt slut och att jag inte riktigt var nöjd med skolstarten etc. Meeen, det är ingen idé att gräva ner sig för mycket, jag måste försöka med de positiva tankarna, se det som faktiskt är bra och helt enkelt kämpa framåt ^^

Så, nu lägger vi det bakom oss dåråå =)

Idag har jag beställt litet "godis" till min födelsedag ;D Det blev ett par råsnygga high heels och ett par animé linser, sailor moon style. Kommer bli fett att testa dem :D Sedan är jag så sugen på en fuskpälshalsduk och hårvård från Tigi, men får se hur det blir med det.

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0