Hun, I'm hoome!

Jag är hemma från en låång skoldag. Känns underbart ;)
Mina sailor moon linser skickades btw idag :D Om inget konstigt sker borde jag ha dem på fredag eller i början av nästa vecka. Ska bli kul att testa dem!

För att återkoppla till dagens lektioner: Började dagen med medicinsk engelska som följdes av arbetspsykologi och sedan medicinsk dokumentation. Det enda som tilltalade mig var engelskan, men eftersom jag inte hade läst på glosorna mer än 5-6 minuter imorse (jaja...) så hade jag 3,5 fel, klantigt...

Annars?! Jag har haft en riktig slappdag och (som vanligt ;)) var det välbehövligt :P
Så efter att nu ha pratat med missy så ska jag nu natta mig!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0