Good night sweetheart, well it's time to go...

Hej alla glada : )

Nu är det snart dags att slänga sig i säng. Men först kikade jag in här och tänkte att passa på att skriva ett litet inlägg om ingenting ;D Så här sitter jag och spelar Monster Galaxy och jäser efter nachotallriken jag åt tidigare. Ska strax avsluta spelet och lira litet mer Queen/Freddie innan jag lägger mig och sover. Som jag har fällt tårar idag och njutit av all denna fina musik.

Var uppe hos mami förut och vi pratade massa fin musik och hon sade litet stolt; Ja det var gamla mamma som presenterade dig för honom ;) Roligt att det var precis det jag skrev om förut <3 Hon är min ängel som regel mami, men vi har våra duster alltjämt!

BTW! CD läsaren på datorn bestämde sig för att fungera idag :D Tror ni jag blev lycklig eller?! (Ni kan föreställa mig dansa en rituell dans vid datorn :P) Så nu har jag bränt ut 2 skivor, för att man vet aldrig när den ger upp igen. Oooh vilken glädje att få ny musik i bilen! Det är de små glädjeämnena som gör en dag vet ni :P

Åhhhm, imon är det skoldag igen :S Men som tur är, så är det ju helg efter det. Men vad gör det, har en massa skolgrejer att göra ändå. Men man behöver iaf inte sitta vid en skolbänk och damma iaf ;) Hoppas bara att det blir fint väder denna helgen bara så att man kan ta litet cykelturer och promenader.


Jaja, jag får väl börja röra på mig!



Puss på er, nu ska jag avsluta min Freddie dag som sagt <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0