Chillin' and cheesin'

Hejsan hoppsan vilket blåsväder det var ute idag ...
Får bli bilen till skolan idag med (ffs!!)
Sitter och knaprar ett par chili cheese nuggets (beroendeframkallande, JA ;)) medan jag bloggar litet snabbt innan skolan. Inte hunnit med så mkt idag, pratat med mami och bokat tid hos sjukgymnasten. Så dagen efter min födelsedag ska vi kika på denna jäkla fot och lägga upp ett träningschema etc :) Ska bli gott att ta tag i detta och förhoppningsvis få ordning på denna jäkla fot! Får se hur snabbt min röntgenremiss verkställs och om det blir efterbesök på ortopedavdelningen.

Jäjä!
Huuah, är inte så sugen på skolan idag faktiskt... Det är mer hemmaväder idag, varm choklad, gosedjur, filtar och en bra långfilm. Mmmm ^^






Nej juste... Dags för skolan dårå >,<
Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhhh!! Låter jättemysigt, synd att behöva åka till skolan en sådan dag!



SV: Det gick jättebra, jag hade kontaktat dem innan och sagt att jag ville ha yen. Snabbt och enkelt gick det!

2011-09-13 @ 16:36:03
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0