Bwah!

Hej, nu sitter jag här igen ;)
Det börjar närma sig att slänga huvudet på kudden, men än är det inte dags. Ska hinna med latinglosorna, disk och litet annat småplock!

Idag på arbetspsykologin såg vi en strömmad film om hjärnan och plasticitet. Så JÄKLA intressant... Jag säger bara det, tänk att få forska på hjärnan *drömma* Ja, jäklar, den videon måste jag se igen :D

Besvikelsen idag blev väl ändå när jag gick till optikern för att räta till mina brillor, tänkte då att jag kunde passa på att kika på nya Chanel bågar. Men inga låg det framme :/ Så innan jag skulle gå frågade jag om de inte säljer Chanel fortfarande. "Nej, man var tvungen att beställa så många bågar så då blir det inte unikt..." VAFAN! Och det verkar som om det inte finns någon annan stans att köpa Chanel bågar heller. K*KEN! Ska jag behöva gå äver till Dior eller D&G alltså :S

Näe om man skulle ta och grabba tag i de sista göromålen tro ;)

Hare bra allesammans ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0