Breathing in fumes

Igår hade jag min missy hos mig, jag fick min födelsedagspresent i förskott. Vilken present sedan, något av det mest genomtänkta och fina jag fått, så nu längtar jag till den 8 oktober :D

TACK princess!

Igår kväll kom även H och Sniff hem <3
Så räligt det var att gå upp idag och lämna 2 sovande killar för att ta sig till skolan :S Speciellt med vetskapen att vi ska greja med min favvis: Excel ;) Men som tur är gick dagen fort och jag var hemma efter "bara" 3 timmar. Men humöret var fläckat av dålig sömn och en händelse i skolan som gjorde mig... Väldigt irriterad och, ja...
Då är det tur att man har världens sötaste kille som lyser upp en sådan dag, eller hur ^^ Så vi lagade god mat, myste, tog en sväng ut med en av bilarna och avslutade kvällen med att ta det lugnt =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en helt okej kväll!!

2011-09-09 @ 13:19:22
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0