Beautiful people made my weekend <3

Jag har haft en totalitärt underbar helg. Började med bokmässan på fredagen, en superhit! Jag och min klasskamrat körde kändisspotting och såg en hel del utav den varan ;) Det som mest gjorde min dag var att få träffa, prata och få träffa Fredrik Skavlans samt att få boken signerad. Han var dösnygg i verkligheten och hade lika len stämma och var lika glad och käck som man ser han på teven <3 Wow! Han skickade även boken vidare till goa Lasse Åberg, som också signerade boken. Låt oss bara säga att jag var knäsvag och fnissig efteråt och hoppade ut från bokmässan som på rosa moln ;P Haha, fjantigt!

Sedan på lördagen var det dags att fira min födelsedag i förskott. Så det började med att svärföräldrarna kom förbi med en tårta och trevligt sällskap. Sedan fick jag jättefina blommor och ett kort med en peng, passar bäst, då kan man köpa det man själv behöver ^^ Sedan städade jag färdigt och min fina missy kom och skulle ut med oss. Det var en lugn och mysig kväll med finaste väninnan och min underbara man och supergod mat och dricka. Jag tog movitzkyckling med gorgonzola lasange och stekta bönor/kantareller. Hur gott?! Och longdrinken Aston kan jag verkligen rekommendera :D Åhåå, kände mig ganska fin också (bild i inlägget under ;)) Sedan på kvällen satt vi med grogg, ostbågar och lösgodis och spelade Super Nintendo tills vi blev kalaströtta. Så JÄKLA UNDERBAR dag och jag var så nöjd när jag lade mig! Men missy envisades med att sova i soffan, kände mig som en dålig värdinna >_<

Idag har vi haft en supersoft dag med litet shopping på köpcentrat, grillning och litet mer SNES och bara allmänt tagit det lugnt. Gött och flötigt :P Mamma kom ner och kramade om mig och satt nere med oss och pratade litet. Jag fick en stor peng av henne, verkligen snällt! Och pappa ringde från Norge förut och grattade, saknar honom mycket. Vill att han ska vara närmre nu när det är som det är...

Jaja :-/

Nu sitter jag och min fina man och myser med renkött och väntar på att Dexter ska börja. Jag har även shoppat litet mer på nätet. Denna gång blev det Cliniques 3-stegsserie för torr och känslig hy plus ett anatomicals lippie vilket gav mig en ögonmask från samma märke =)

Nu stänger jag av för idag, hörs imon <3
peace out!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kändisspotting är väldigt roligt!

2011-09-26 @ 09:29:33
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0