Poopy

Idag var det tenta igen, i data, excel... Det gick nog inge vidare, haha :P Jag får se när jag kommer tillbaka i december. BTW! Jag trodde inte mina ögon, fick sms förut om att min Rütme hoodie hade kommit idag, hallå? :D Ingen leveransinfo eller något. Jaja, jag är bara glad att den kom fram och är min. Ska hämta ut den imon ^^

Imorse kunde man boka iphone 4S, jag skulle inte göra det, bara höra mig för. Jag har ju fått reda på att det vankas ny tele i början av december, men idag säger tomten: "Nej du, det blir ingen ny tele förrän den första januari" JAHA, det är lustigt att det där ändrar sig VARJE gång jag ringer/hör av mig... Först gången var det i mitten av december, gången efter det var det i början av december och nu var det i början av januari... Jag blir inte klok på det där. Jaja, jag har kirrat en ny laddare till min 3GS, så då får det väl vänta. Nu såg jag iaf att det möjligens kan bli en 32 gig'are när det är dags ;D

Nej, nu kallar wordfeud :P

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0