Irresistable

Jag fick redan hem skorna, Brandos är en fantastisk bra sida! Var först inne på att köpa Uggsen från ebay, men var de inte fejk, var de i slitet begagnat skick osv. Så jag betalade det där lilla extra för att vara säker, så mycket skiljde det ju ändå inte. Vill ju helst ha the real deal ^^

Kom ganska nyssens hem från skolan, idag har det regnat smådjävlar här, så det blev motordrivet fordon till skolan idag. Men eftersom de håller på att måla om linjerna på den stora parkering där man, om man är för snål fär att köpa p-kort parkerar, eftersom är den enda som är gratis... I ösregnet fick jag alltså köra till pendelparkeringen som är jättelångt bort, ja iaf om det ösregnar eller om man är sen... Så även fast jag bilade till skolan var jag dyngsur när jag skuttade in på skolan. Detta gjorde att jag satt och frös halva dagen för att skolan har inte råd att ha på värme ;) Mysigt!

Men bara för att man är hemma är det ingen rast eller ro, vi fortsätter enträget med psykologiuppgiften som börjar närma sig sitt slut ^^

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0