Good afternoon

Hejsan, jag sitter och sliter med mitt PM som ska skickas in på måndag. Det är inte så himla lätt när man inte skrivit ett sådant innan, heller inte när man då första gången ska väva in 2-3 artiklar -.- Sitter iaf med fin musik i öronen, det gör situationen litet lättare ^^ Har börjat så nu sitter jag och grunnar på vad det viktigaste i artiklarna är. Detta ska allt gå med litet kamp :P

Annars så har jag intresseanmält mig på en Iphone 4S idag :D xD Iiik! Jag hoppas inte det blir allt för dyrt när det är dags, för den ska jag bara ha! Bra att alla skal jag köpt passar och att uppdateringarna bara är "inne i telefonen". Nu blir det en otålig väntan och hoppas på otaliga uppdateringar från Telenor under tiden ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0