Pamcakes

Hemma efter att ha mellanlandat hos missy. Hon hade nämligen lagat sin smaskiga köttfärssås och bjöd på <3 Hon hade det verkligen julmysigt och fint hemma hos sig och lyssnade på massa fin musik såsom Dean och Frank etc. I den stunden önskade jag att jag hade det lite mer juligt hemma, men det passar inte där jag bor nu. Känns inte juligt hur jag än pyntar etc. Jag vet inte vad det kommer sig... Får inhalera det hos mami när vi är där uppe på julafton ;O) Är trött som fasiken (som vanligt?), inget kul på posten, eller jo! Mina percale sängkläder hade kommit, men jag får hämta ut dem imon. Hoppas på mer paket då. Det nya bredbandet jag beställde för en evighet sedan har inte kommit ÄN! Så är det inte här imon ska jag ringa och klaga på sketna Com Hem. Jag är inte NÖJD med dem och deras service! Hur kan ett företag blivit så stort med den servicen kan man undra... Jajaaa! Pannkakor stekta till frukost imon, CHECK! Twilightboken framplockad = sträckläsning, CHECK! Nattat min fina man, CHECK! Borsta tänderna, på G! Bye sweethearts ^^

Kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej,



Det är verkligen tråkigt när det tar lång tid att få det man har beställt, så ska det naturligtvis inte vara. Vill du att vi ser över ditt ärende och reder ut varför det har tagit så lång tid är du välkommen att kontakta vår Kundservice, vi finns även på Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, om du föredrar att kontakta oss den vägen.



Med vänlig hälsning

Johan Wester

Kundservice

2011-11-29 @ 12:50:37
URL: http://www.comhem.se

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0