Live a live

Mat hos mami är lyx, idag vart det renskav med hemmagjort mos, myms!
Sedan dess har jag varit och handlat frukostsaker och en lunch tills imon. Trååkigt -.-
Sedan blev jag så sugen på att kika på saker till hemmet, det skulle jag dock inte ha gjort :P
Jag såg ett påslakanset/lakan/extra örngott i percale... Alla som testat detta vet kanske att det är mkt lyxigare och goare än vanlig bomull. Så jag gjorde det enda rätta, klickade hem det. Litet lyx är bra, speciellt i bäddtextilier ;) Man tillbringar mycket tid i sängen ändå ^^ Wawawiwaaa, längtar tills de kommer och  jag kan tvätta upp dem!

Satt även och kikade på Junk och på andra sidor... Så mkt man vill ha, geee mig! Jag behöver vinna på lotto eller något ;P Nja, hade iofs vunnit på lotto senast, men det var inga sådana summor, haha!

Ska snart slänga på litet kvällsmat som jag kan ta med medicinerna, de ska ju helst inte tas på fastande mage...

Slänger btw in 2 sköna pics från den heta filmen Marjorie Morningstar <3




*Puss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0