Hey kid, do you want a Snapple?

PARANTES Vi har nyssens sett på en av de sämsta filmerna jag sett :S  Jag skojar inte!
SE INTE Passion Play med Megan Fox, Bill Murray och Mickey Rourke! Den sög så kungligt, ingen annan film jag sett har sjunkit så lågt! Bleeh :S SLUTPARANTES

Återigen helg och ledigt, hur jävla trevligt som helst :D
(Har mina pojkar hemma <3)

Fick dessutom en massa paket idag och det är ju alltid trevligt eller hur? =)
Fick ÄNTLIGEN min Piece of Norway, den var fruktansvärt fräsch och snygg och go och kom i en förvaringspåse. Men leveranstiden... Den skojar man INTE med! Jag fick vänta över 1 och en halv månad på min och blev nog lovad leverans 4-5 gånger under denna tid. Så jag trodde inte mina öron när UPS ringde och ville skeppa av den... Jaja, inga mer sparkdräkter för mig!

Fick även ett par Miss Sixty jeans och min fake ear plug (DÖCOOL :D) och Sniff sin nya Juicy Couture hoodie ^^ Undrar när mina nya mangalinser kommer? De har sålt slut på mina darlings jag har på min header, det till min stora sorg :'C

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0