Come Home?

Nu är det inte långt kvar hörrni ;) Imorrn är det dessutom beställningsdags för min iPhone 4S :D Sedan ska jag hämta ut mitt paket från Junk <3 Juste, ringa läkaren imon med. Måste reda ut litet saker och ting och tacka ja till remissen till ortopeden. Det är ju köer från kvartalet till ett år, så man får ställa sig där i tid.


Förresten som en följetong i Com Hem historian... Det är ju inte konstigt att jag inget trådlöst modem fått... För när jag ringer och frågar så finns det "ingen notering om att jag skulle få ett". Men tjejen jag pratade med sade att om jag tog en bindningstid på ett år så fick jag ett trådlöst Ciscomodem för 1 spänn. Så det tyckte jag lät finemang. För bra för att vara sant kan man ju tro när jag väl ringer upp och kollar...


Killen jag pratade med denna ggn sade att något trådlöst modem var inget jag kunde få. Dessutom hävdar han att mitt stenåldersmodem klarar (över 7 år gammalt!) upp till 25 mbit... Som om det var en ursäkt?!
Jag blev barsk och informerade att det inte var mitt fel att tjejen föregående gång klantat sig och inte skrivit ner en notering om det som blev sagt... Har jag blivit lovad ett modem SKA jag ha det, punkt SLUT! (Dessutom spelades väl det gamla samtalet in, så det är bara att lyssna på det!)


Jag blev lovad ett och det ska Com Hem stå för, annars är det kontraktsbrott! Då kändes han lite stressad men fortsatte hävda att jag inget kunde hämta ut. Till sist klickar han bort mig en stund och till sist får de stå för sitt löfte och jag blir lovad ett modem som borde vara hos mig på fredag eller måndag... Är väl inget att tjafsa om, löften är till för att hållas, även om de kommer från stora företag.

SKÄRPNING Com Hem, en missnöjd kund blir gärna fler med det bemötandet! Jag kan inte påstå att jag rekommenderar er till någon.


Och tack Com Hem för att ni kommenterar i min blogg, inte visste jag att eran personal sitter och snokar runt på bloggar och skriver ut kommentarer ;)

Puss på skinkan ;D

Kommentarer
Postat av: Com Hem AB

Hej,



Självklart ska löften hållas, helt rätt. Det är beklagligt om det uppstod missförstånd vid beställningen, tur att det gick att lösa.



Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss via Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, eller genom att fylla i formuläret nedan.



www.comhem.se/socialmedia



Med vänlig hälsning

Johan Wester

Kundservice

2011-12-02 @ 13:01:24
URL: http://www.comhem.se

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0