Bad karma

Nu är jag hemma. Stannade till hos fina missy för kramar, kakor och bara en stunds mys innan jag tog bussen hemåt. Nu sitter jag och ser på Biggest loser och under tiden förväller jag vegetariska strimlor som ska bli en snajsig vegetarisk gryta, till detta kokas ekologisk tricolore pasta. Luktar mumma, blir bra  mat till morgondagen! Men till kvällsmat blir det en sallad med massa grönt, litet pasta och Grok : )
(Vart en chocolate chip cookie till efterrätt, tack igen missy <3)

Näe fan, efter top model krashar jag i säng... Är svintrött, har varit det de sista dagarna -.-
Fyfan vad trist jag är, haha!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0