A chapter has ended!

Igår kväll såg jag den sista Harry Potterfilmen. Det var med väldigt blandade känslor jag satte in filmen och kickade igång PS3'an... Med denna filmer är ju epoken slut, Harry och gänget som "funnits med mig" i så många år... Man har ju fått se Daniel Radcliffe & co. växa upp framför kamerorna liksom. Från små söta trulsar till vuxna individer :)

Men för att återgå till filmen, ja vilken film!
Den kändes mörk, vuxen, dyster och otroligt spännande. Men slutet... Ja, jag antar att jag bara velat sett en snabb sväng hur Hogwarts byggts upp efter allt som hände och att det always and forever kommer finnas till för alla dessa ungdomar. Vart hamnade deras barn? Gryffindor, Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw... Så många frågor liksom ;P

Just det, sömn kanske ;)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0