A flight for two

Jag sitter här och lyssnar på disney, mys! Just nu lyssnar jag på ni förkrympta små liv <3
Annars händer inte så mycket, sista veckan på praktiken. Min lärare var och pratade med mig och min handledare idag och min handledare var sötast i världen! WOW <3 Så jag var så glad, så efter en sådan positiv sak gick jag och lunchade ute med mina 2 "sekretrerarkollegor". Mys ^^

Åhh, efter något så positivt vill man ju verkligen inte gå tillbaka till skolan...

Ringde vetrinären idag för vovven, han ska vaccineras och en tass ska undersökas = 1000 kronor. Blir det någon form av behandling och dylikt av tassen får man plussa på en massa till ¨_¨

Men positiva nyheter är att jag och <3 ska flyga på en weekend till Frankfurt och bara äta gott, rundvandra, mysa och shoppa. Välbehövligt och roligt, ser verkligen fram emot detta :D

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0