Strawberry jam <3

Morrn, jag är trött och nästan inte vaken ;)
Men när man har en hund så är det bara att gå upp på morgonen för att ta den där första, korta morgonturen innan vi bägge kan ta frukost ^^ Så nu sitter jag här med en macka med mammas rårörda jordgubbssylt, den godaste i världen <3 Sitter och planerar dagen litet, ska ju köra min söta mamma till ögonmottagningen idag, hon hade något som inte avr bra i ena ögat :/ Hoppas det är lugnare nu!

Sedan tänkte jag ägna mig åt något så roligt som att städa och sortera och slänga onödiga saker. Måste få plats med litet mer grejer och jag vet med mig att det ligger mycket skrot och sådant som jag kan göra mig av med för att få plats med nya och bättre saker helt enkelt =)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0